pimple ohh pimple



ohh gosh ! shin benci gile-2 kat PIMPLE ! grrr ==' ocay , semalam pergi sekolah . tibe - tibe kak chik aku tegur . dia cakap * weyh , banyak gile jerawat kau !

aku dah macam orang bodoh kat situ . cepat cepat cari cermin nak tengok pimple aku tuhh ! dah tengok , amek kau ! macam nak nanges pun ade jugak kat situ :'[

then balik rumah , tengah makan . ibu aku cakap * mak oi banyak nye jerawat kau ? HAHA , aku cakap laa * tahu pun ! kat sekolah pun kak chik tegur ! dalam hati aku * sedih beb :'[

tahu tak sebab ape tibe tibe tumbuh jerawat banyak gile vavi nihh HAHA :D sebab setiap saat aku berangan- angan untuk jadi milik tettttttt <3 rahsia laa weyh :] HAHA

aww aww , sila like !