Photobucket

hari terbuka =='

haa , pagi tadi shin bangun awal gile . dalam pukul 5 lebih gitu laa . HAHA :D awal kan ? hee . sebab ape shin bangun awal ? sebab hari nihh ade amek report card laa . wahh , seram sejuk shin dibuatnya kan ?

HAHA , then mandi sarapan ape semua kan . terus naik kereta . tyme kat dalam kereta . ayah shin cakap * kalau results exam nanti teruk , jangan terus down . taw ? then shin cakap * insyaallah :]

then sampai sekolah je . shin nampak kak chik ( ain shazlylie ) . shin senyum je . then terus pergi kelas ><
kat kelas , shin sibuk dengan guru kelas shin . gedik betul laa shin nihh >< act , nak tengok results shin je . HAHA :D

then turn shin pulak . perbualan mereka :

ayah : macam mane syahira kat kelas ye cikgu ?
cikgu : dia ni ocay . semua keje siap . tapi saya tengok dia nihh suke enjoy nd selalu ponteng sekolah
ayah : ohh , dia sakit perut sikit je tak sekolah ( ayah shin cover ) HAHA
cikgu : hmm . ocay . syahira nihh lemah subjek sejarah . dari awal tahun . tak pernah nye nak lulus
ayah : dia nihh memang . saya dah banyak kali suruh dia bace buku . tapi tak paham paham
cikgu : hmm , tu je laa yang saya bleh bagitahu ><
ayah : terima kasih cikgu !

HAHA , shin nihh memang pentol sejarah tahu tak . tyme cikgu tengah ajar . shin bergossip , berangan . HAHA . tuh laa hobi shin >< aww aww . cikgu * saya ni memang bodoh dalam subjek sejarah . kalau cikgu bagi kelas tuisyen pun . saya takkan paham tahu tak . HAHA :] thank youu <3


aww aww , sila like !